Tule mukaan tunnistamaan urheilumarkkinoinnin erityispiirteitä. Perehdyt konkreettisiin sosiaalisen median työkaluihin ja kanaviin, joita voidaan hyödyntää markkinointi- ja myyntityössä. Samalla tunnistat sosiaalisen median mahdollisuuksia kumppanuuksien kehittämisessä ja brändityössä.
Tämän opintojakson jälkeen:
- Tiedät tuotteistamisprosessin vaiheet
- Tiedät asiakaslähtöisen palvelumuotoilun periaatteiden hyödyntämisen osana tuotteistamisprosessia
- Tiedät hinnoittelun ja myynnin merkityksen tuotteistamisprosessissa
Teema 1. Asiakaslähtöinen tuotteistaminen ja palvelumuotoilu: palvelumuotoiluprosessi ja käsitteet.
Teema 2. Tuotteistamisprojekti toteuttaminen: suunnittelu, toteutus ja arviointi.
Teema 3. Palvelutuotteen myynti ja hinnoittelu
avoinamk@lapinamk.fi
Contact us, we are happy to help!