Customer Experience Development

Education name: Customer Experience Development
Education type: Bachelor level
Scope of studies: 5 ECT
Implementation time: 02.03.2026 - 25.03.2026
Enrollment time: 22.10.2025 08:00 - 22.02.2026 16:00
Seats free: 5/5
Implementation type: Online studies
Themes: Digitalisation, Business and entrepreneurship, Product development and innovation
Price: 75€
Teaching language: Finnish
Teacher:

General information

Asiakaskokemuksen ymmärtämisellä ja kehittämisellä vahvistat asiakasuskollisuutta, markkinoilla erottautumista ja kasvatat liiketoiminnan arvoa. Tällä opintojaksolla opit ymmärtämään, miten asiakaskokemus syntyy ja miten voit kehittää siitä kilpailuedun yritykselle. Saat valmiudet kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilaa, tunnistaa siihen vaikuttavat tekijät ja suunnitella kehittämistoimenpiteitä, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja sitoutumista. Harjoittelet käytännön menetelmiä ja työkaluja, joilla voit analysoida ja kehittää asiakaskokemusta eri kanavissa ja tilanteissa. Suorituksen jälkeen osaat soveltaa oppimaasi käytännössä ja luoda asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka tuottavat arvoa sekä asiakkaalle että organisaatiolle.

Implementations

Customer Experience Development
Basic information
Identifier: T42T168OJ-3005
Learning Objectives

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Content

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Additional information

Information will be updated later

Ask more

avoinamk@lapinamk.fi

Contact us, we are happy to help!