Digital Brand Management

Koulutuksen nimi: Digital Brand Management
Koulutuksen tyyppi: YAMK
Laajuus: 5 OP
Toteutusaika: 16.02.2026 - 16.03.2026
Ilmoittautumisaika: 17.01.2026 00:00 - 02.02.2026 23:45
Paikkoja vapaana: 10/10
Toteutustapa: Verkko
Teemat: Digitalisaatio, Kansainvälisyys, Liiketoiminta ja yrittäjyys
Hinta: 75€
Opetuskieli: Englanti
Opettaja:

Tietoja koulutuksesta

Come along to study the knowledge and the understanding of digital brand management in a business context. You will get familiar with understanding and analyzing of the key concepts and theories in the field of brand management, branding strategies and practices in digital channels.

Toteutukset

Digital Brand Management
Perustiedot
Tunnus: YAMK157-3004
Osaamistavoitteet

The objective of the course is to provide students with the basic knowledge and understanding of digital brand management in a business context. The learning objectives for this course are to have students: gain an understanding of the key concepts and theories in the field of brand management, analyze branding strategies and practices in digital channels and platforms and critically evaluate different approaches in brand management.

Main competences on the course: proactive development, operating in a workplace

Sisältö

- Approaches to brand management
- Brand co-creation in digital contexts
- Branding strategies and practices

Lisätiedot

Tiedot päivittyvät myöhemmin

Kysy lisää

avoinamk@lapinamk.fi

Ota yhteyttä, autamme mielellämme!