Asiakaskokemuksen kehittäminen

Koulutuksen nimi: Asiakaskokemuksen kehittäminen
Koulutuksen tyyppi: AMK
Laajuus: 5 OP
Toteutusaika: 02.03.2026 - 25.03.2026
Ilmoittautumisaika: 22.10.2025 08:00 - 22.02.2026 16:00
Paikkoja vapaana: 5/5
Toteutustapa: Verkko
Teemat: Digitalisaatio, Liiketoiminta ja yrittäjyys, Tuotekehitys ja innovaatiot
Hinta: 75€
Opetuskieli: Suomi
Opettaja:

Tietoja koulutuksesta

Asiakaskokemuksen ymmärtämisellä ja kehittämisellä vahvistat asiakasuskollisuutta, markkinoilla erottautumista ja kasvatat liiketoiminnan arvoa. Tällä opintojaksolla opit ymmärtämään, miten asiakaskokemus syntyy ja miten voit kehittää siitä kilpailuedun yritykselle. Saat valmiudet kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilaa, tunnistaa siihen vaikuttavat tekijät ja suunnitella kehittämistoimenpiteitä, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja sitoutumista. Harjoittelet käytännön menetelmiä ja työkaluja, joilla voit analysoida ja kehittää asiakaskokemusta eri kanavissa ja tilanteissa. Suorituksen jälkeen osaat soveltaa oppimaasi käytännössä ja luoda asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka tuottavat arvoa sekä asiakkaalle että organisaatiolle.

Toteutukset

Asiakaskokemuksen kehittäminen
Perustiedot
Tunnus: T42T168OJ-3005
Osaamistavoitteet

Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..

Sisältö

Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.

Lisätiedot

Tiedot päivittyvät myöhemmin

Kysy lisää

avoinamk@lapinamk.fi

Ota yhteyttä, autamme mielellämme!