Asiakaskokemuksen ymmärtämisellä ja kehittämisellä vahvistat asiakasuskollisuutta, markkinoilla erottautumista ja kasvatat liiketoiminnan arvoa. Tällä opintojaksolla opit ymmärtämään, miten asiakaskokemus syntyy ja miten voit kehittää siitä kilpailuedun yritykselle. Saat valmiudet kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilaa, tunnistaa siihen vaikuttavat tekijät ja suunnitella kehittämistoimenpiteitä, jotka parantavat asiakastyytyväisyyttä ja sitoutumista. Harjoittelet käytännön menetelmiä ja työkaluja, joilla voit analysoida ja kehittää asiakaskokemusta eri kanavissa ja tilanteissa. Suorituksen jälkeen osaat soveltaa oppimaasi käytännössä ja luoda asiakaslähtöisiä ratkaisuja, jotka tuottavat arvoa sekä asiakkaalle että organisaatiolle.
Tunnet asiakaskokemuksen keskeiset käsitteet sekä tiedät millaiset elementit ja tekijät vaikuttavat asiakaskokemukseen. Osaat kartoittaa asiakaskokemuksen nykytilan, suunnitella asiakaskokemuksen kehittämistoimenpiteitä ja toteuttaa niitä..
Tällä opintojaksolla opit analysoimaan ja kehittämään asiakaskokemusta. Perehdyt asiakaskokemuksen keskeisiin käsitteisiin, elementteihin ja tekijöihin. Tutustut asiakaskokemuksen kartoittamisen ja kehittämisen mentelemiin ja työvälineisiin sekä sovellat niitä käytännönssä.
avoinamk@lapinamk.fi
Ota yhteyttä, autamme mielellämme!